درباره وبلاگ
موضوعات


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 147301
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

آرشیو کد آهنگ

دانلود این اهنگ




دریافت کد جملات شریعتی
تبادل لينك اتوماتيك
دانلود،دانلود نرم افزار،دانلود رايگان

 


 

برنامه ای زیبا و جالب با عنوان مسبحه (تسبیح گوی موبایل)با فرمت jar و قابل اجرا برروی انواع گوشیهای موبایل

 برنامه مسبحه برنامه ای جامع و کامل با امکان انتخاب ذکر مورد نظر و تکرار و بیان فضیلت آن که در برگیرنده اذکار یومیه مورد نیاز نیز می باشد.



ادامه مطلب ...


 

چه خوب است که روزانه در کنار تلاوت آیاتی از قرآن ، در احادیث و سنن نبوی نیز سیری کنیم تا قرآن و سنت را در کنار هم مرور نماییم.

امروز یکی از بهترین نرم افزارهای اسلامی را در اختیارتان قرار داده ایم. این نرم افزار که « احادیث نبوی » نام دارد شامل کتب حدیث معتبری مانند : صحیح بخاری ، صحیح مسلم ، سنن ترمذی ، ریاض الصالحین و اربعین نووی است و همچنین مجموعه ای از احادیث قدسی در کنار این کتب گنجانده شده است.



ادامه مطلب ...



 

 

 

دانلود ساعت دیجیتال وسه بعدی برای گوشی های اندروید 3D Digital Weather Clock - ویجت بسیار راحت و شیک برنامه سه بعدی آب و هوا و ساعت دیجیتال است برای کسانی که دوست را به سرعت گرفتن بسیاری از اطلاعات مفید و مربوط را از طریق این ویجت بر روی دسکتاپ شما طراحی شده همیشه ساعتهای شیک و اطلاعات آب و هوا در خیابان باشد.
  فراموش نکنید که این واقعیت است که ویدجت قرار است کمی متفاوت تر از برنامه های کاربردی دیگر باشد اما اینطور نیست ، تفاوت این است که پس از نصب باید آن را افزود، اما او بنظر نمیرسد
ویجت تابعی :
-- انتخاب بین نمایش ساعت 12/24
-- توانایی تغییر رنگ صفحه نمایش
-- خروجی در ساعت با نماد وضعیت باتری
-- آب و هوای جاری در خیابان و یک پیش بینی آب و هوای کوتاه (2 با طرح های مختلف
 

download  3D Digital Weather Clock - دانلود ساعت دیجیتال که میتوانید برای تزئین صفحه نمایش اندروید خود از ان استفاده کنید
 


ادامه مطلب ...


 

 

 

دانلود تم زیبا و جالب بنام کارگاه اتش Firework golauncher EX theme - تم زیبایی که برای شما تدارک دیده ایم و شما با استفاده از این تم دنیایی پر حرارت و از جنس اتیش برای محیط گوشی خود تعریف و میسازید.
برای نصب و راه اندازی این تم نیاز به گولانچر دارید میتوانید از اینجا دانلود کنید Go Launcher EX
 


 

دانلود Firework golauncher EX theme دانلود تم زیبا از دنیای بی انتهای لانچرها بنام کارگاه اتش برای سیستم عامل اندروید
 


ادامه مطلب ...


 

 

 

دانلود بازی زیبا وگرافیکی پرش با اسکی ویژه سال 2012 بنام SKOKI - بازی زیبایی که برای شما تدارک دیده ایم یک بازی سرگرم کننده واسپرت برای گوشی های اندروید است و دارای گرافیک بالا و گیم پلی عالی است که از ان خسته نمیشوید شما در این بازی لذت یک پرش در رشته اسکی را تجربه میکنید که دارای شبیه سازی فوق العاده و باور نکردنی برای این ورزش است که حس یک اسکی باز را به شما منتقل میکند همچنین شما میتوانید در ادامه مطلب عکس هایی از محیط بازی را مشاهده کنید.
 

 
دانلود SKOKI 2012  بازی  زیبا و با گرافیک پرش اسکی برای سیستم عامل اندروید


ادامه مطلب ...


 

دانلود 45 برنامه کاربردی در یک پک جادویی برای گوشی های اندروید AppZilla 45 in 1 - ابزار های قدرتوندی را برای گوشی اندروید شما تدارکدیده ایم که شما ببا استفاده از این برنامه توانایی بالای این سیستم عامل متوجه خواهید شد تعدادی از این برنامه برای گوشی ایفون میباشد که هم اکنون میتوانید ان را در اندروید خود داشته باشید که میتوان به فال، اخبار و توسل، ابزارهای مفید، مانند اندازه گیری سطح، عمر باتری، سیستم اطلاعات عملکرد برنامه، گروه پست الکترونیکی، گروه SMS ، و حتی برنامه های سرگرمی مانند توپ کریستال ، دکمه های بزرگ، اسکنر پلیس، و... اشاره کرد
شما میتوانید عکس هایی از این برنامه ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید
توجه داشته باشید این برنامه ها بر روی گوشی های دارای پردازنده ARMv7 / ARMv6 قابل اجراست


 

دانلود AppZilla 45 in 1 45 برنامه کاربردی در یک پک برای گوشی اندروید


ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب