درباره وبلاگ
موضوعات


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 125
بازدید هفته : 318
بازدید ماه : 2033
بازدید کل : 149238
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

آرشیو کد آهنگ

دانلود این اهنگ




دریافت کد جملات شریعتی
تبادل لينك اتوماتيك
دانلود،دانلود نرم افزار،دانلود رايگان

پخش اکثر فرمتهای صوتی و تصویری با GOM Player 2.1.37.5085

 

GOM Player یک مدیا پلیر بسیار قدرتمند است که اولین نسخه آن در سال 2003 توسط شرکت کره ای Gretech Corporation به بازار عرضه شد.
نرم‌افزار کم حجم و رایگانی که با پشتیبانی از 35 فرمت صوتی و تصویری مختلف شما را از نصب کدک های مختلف بی نیاز می کند و به شما این امکان را می دهد تا بسیاری از فرمتها را از DivX ، Xvid ،AC3 ،OGG گرفته تا 3gp ، MP4 ، FLV ، RM و حتی SWF را مشاهده نمایید.
حتی در صورتی که GOM Player نتواند فایل خاصی را پخش کند ، بخشCodec Finder به شما کمک میکند تا یک کدک اوپن سورس برای حل مشکلتان بیابید.
آیا تا بحال با فایلهای AVI برخورد کرده اید که بصورت کامل دانلود نشده اند و یا به اصلاح شکسته اند(Broken AVI Files) ؟ حتماً می دانید که تلاش برای پخش اینگونه فایلها بی فایده است و شاید پاک کردن و دانلود دوباره آنها تنها راه حل ممکن باشد ، اما GOM Player قادر است اینگونه فایلها را نیز پخش کند.
همه اینها در کنار ظاهری زیبا و بخش تنظیمات قدرتمندی که در اختیار شما می گذارد باعث شده است تا GOM Player به عنوان رقیبی بسیار سر سخت برای دیگر مدیا پلیرها همچون نرم افزار محبوب VLCPlayer شناخته شود


ادامه مطلب ...


 

نرم افزار پلیر قدرتمند فیلم های دی وی دی - DivX Plus 8.1.2 Build 1.6.4.2
DivX Plus Pro 8.2.1 Build 10.3.1 نرم افزاریست که با محیطی بسیار ساده در درجه اول ابزاری بسیار کامل برای پخش فیلم های DivX بوده اما در درجات بعد قادر به پخش فرمت های دیگری  تصویری نیز می باشد. اما کاربران قادرند با این نرم افزار کارهای جالب دیگری را هم انجام دهند از جمله این که لوح های فشرده را رایت نمایند ، دانلود های خود را مدیریت کنند و چندین و چند کار دیگر که با DivX می توان انجام داد. این نرم افزار که از پاتوق یو دانلود میکنید تقریبا به بسته ای نرم افزاری شبیه است شامل چند ابزار به نظر کوچک اما در عمل بزرگ دیگر هم می باشد. DivX Web Player  که با خود قدرت پخش فایل های مالتی مدیا شرکت DivXNetwork را به داخل صفحات وب و دنیای مجازی اینترنت خواهد کشاند.DivX Converter نام ابزاری است که کاربرانش را به تبدبل فرمت های مختلف به یکدیگر قادر می سازد. DivX Codec ، کدک های معروف و محبوب شرکت DivXNetwork در این ابزار جای گرفته است. DivX Player و نهایت امر هم پلیر مخصوص این شرکت برای کاربران ویندوز که آن ها را قادر می سازد تا به سادگی فیلم های فشرده شده با کدک DivX را با تماشا بنشینند و حالا هشتمين نسخه از سري نرم افزارهاي DivX به تازگي ارائه شده که قابليت هاي جديدي را در خود جاي داده است.


ادامه مطلب ...


 

بهينه سازي کامل و قدرتمند سيستم با Advanced System Optimizer v3.2.648.12649
Advanced System Optimizer يک ابزار حرفه اي و بسيار قدرتمند براي بهينه سازي کامل سيستم است که با چند کليک ساده قادر به بهينه کردن بخش هاي مهم و حياتي کامپيوتر شما است . محصولي از 30 ابزار مختلف و جامع است که هريک وظيفه ي بهينه کردن بخشي از سيستم شما را دارند که تمام اين ابزارها در راستاي بهينه سازي و افزايش سرعت رايانه شما است . اين برنامه داراي يک رابط گرافيکي جذاب و آسان است که تمام ابزارهاي مختلف را در يک محيط گرافيکي ميتوانيد سازماندهي و استفاده کنيد . قابليت بهينه سازي براي اجراي سريعتر بازي ، آپديت درايوها ، حفاظت در مقابل نرم افزارهای مخرب ، جاسوس افزارها ، تروجان ها ، Defrag کردن هارد دیسک و بهینه سازی عملکرد آن ، بازیابی اطلاعات حذف شده ، پاکسازي خطاهاي ريجستري ، آزاد کردن فضای دیسک ، حذف فايل هاي تکراري ، حذف برنامه های غیر ضروری از startup ويندوز و ... از برخي از ابزارهاي اين برنامه ي مفيد است


ادامه مطلب ...


 

ثبت و نظارت برمسنجرهاي گوناگون با Foryoursoft Messenger Detect 3.9.6
Messenger Detect يک نرم افزار کم حجم و قدرتمند براي ضبط و نظارت برروي تمام مسنجرهاي مختلف در شبکه است که شما را قادر مي سازد تمام فعاليت هاي مختلف در شبکه را ببينيد و آنها را به طور مخفيانه ضبط کنيد . از مسنجرهاي مختلف و متعددي پشتيباني ميکند . اين برنامه محصولي از شرکت نرم افزاري Foryoursoft مي باشد که در ادامه از سايت پاتوق يو قابل دريافت است . 
 
نام مسنجرهاي پشتيباني شده توسط اين نرم افزار :
Windows live messenger chat, MSN web chat, Yahoo messenger chat, Yahoo web chat, Facebook chat, AOL (AIM) chat (version before 6.x), AIM Express web chat, ICQ chat, ICQ2Go web chat, MySpace chat, Google Talk web gadget chat, Palringo chat, meebo web chat, eBuddy web chat


ادامه مطلب ...


 

کنترل سلامت هارد دیسک با نرم افزار Hard Drive Inspector v3.95 Build 428 Pro

Hard Drive Inspector نرم افزاری قدرتمند، ایمن و ساده برای بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک شما می باشد. ارزش اطلاعات ذخیره شده روی یک هارد دیسک ،معمولا بیشتر از ارزش خود هارد می باشد. اما هارد درایو یکی از غیر قابل اطمینان ترین ابزار آلات هر کامپیوتر است. وقتی کرش می کند ، اطلاعات ذخیره شده در آن به صورت کلی یا تنها قسمتی از آن از بین می روند. بازیابی اطلاعات نیز در بعضی مواقع غیر ممکن می باشد و یا پروسه ای بسیار هزینه بردار و طولانی داشته که تنها توسط افراد حرفه ای قابل اجرا است



ادامه مطلب ...


 

نرم افزار ضد اسپایور و ابزارهای جاسوسی Spyware Terminator 2012 v3.0.0.54

Spyware Terminator نرم افزاری رایگان، ساده و قدرتمند برای حذف نرم افزارهای جاسوسی می باشد که در این راه با ایجاد یک لایه امنیتی در مقابل نرم افزارهای مخرب ، Keylogger ها ، تروجان ها ، Hijacker های مرورگر و دیگر خطرات موجود ، امنیت سیستم شما را افزایش می دهد. این نرم افزار با ایجاد یک سپر محافظ ، اسکن حرفه ای سیستم و پیدا کردن بدافزارها ، بالاترین امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. ترکیب لایه امنیتی ضد نرم افزارهای جاسوسی و هشدار برای جلوگیری از ورود به وبسایت های خطرآفرین باعث شده Spyware Terminator به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای امنیتی بین کاربران تبدیل شود. این نرم افزار کل سیستم شما را برای یافتن خطرات شناخته شده اسکن کرده و یک گزارش از این روند برای شما تهیه می کند. بدین ترتیب شما می توانید به خوبی تصمیم به حذف یا نگه داشتن اطلاعات خود کنید. قابلیت دانلود و نصب خودکار آپدیت ها از دیگر ویژگی های مفید آن است. همچنین کاربران می توانند برای اجرای اسکن ، زمان بندی کرده تا امنیت کاملی را همیشه برای سیستم خود فراهم کنند.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب